Marketing

diadiadia

Mystery shopping Flexpoint

Dienstencheques & Interim

Mystery shopping is het fenomeen waarbij mensen worden ingehuurd om een aankoop in een winkel, restaurant of bij een andere dienstverlener te doen en hun bevindingen nauwgezet te beschrijven.

In opdracht van Flexpoint Dienstencheques België heeft Objectief Reclamebureau in december 2013 een mystery shopping uitgevoerd bij alle 21 Flexpoint-dienstencheques kantoren.

Het doel was om een beter beeld te krijgen van:

  • ontvangst en aanspreking door de medewerk(st)ers
  • de kwaliteit van informatie die potentiële klanten ontvangen (dienstverlening)
  • het verkoopgesprek
  • de vriendelijkheid, hulpvaardigheid en representatie van de medewerk(st)ers
  • de algemene indruk van het kantoor

Deze marketingactie resulteerde in een beter inzicht in en verbetering van de dienstverlening. 

Terug naar overzicht

© 2014 - 2018 Objectief een merknaam van Good Advibes bvba

  • Facebook
  • LinkedIn